– Oh no. Not like this. Not like this. We’re at a rugby practice for 12 year olds and we are gonna get tackled. – Try the legs, try
the legs, try the legs. – It’s just children, Ned! – That’s it. – [Eugene] Did not know
it was gonna be kids. Why do we keep putting
ourselves with kids? We don’t really have rugby in America. I know some Texan, where
the only sport is football. – Set, set, hut one, hut two. I had a one day stint
on the Yale rugby team. Rugby is a full contact sport. – Whoa! – Oh! – Yeah, sports! (adventurous music) – We are here in Melbourne, being hosted by the Northwest Wolves. A rugby league that is
apparently comprised of children. Do we have to turn our language down? We should probably turn our language down. Or is it Australia, is it like anything goes
back in the outback? Zack and Keith are sitting this one out, so we are being joined by
our friend Rebecca Zamolo. – I’m excited, you know I’ve always wanted
to be in a Try Guy’s video. I didn’t think this would be it. – Zack and Keith will guest
star later in the video to do some commentary on
our rugby league scrimmage. – I’m Pete Russo, the head
coach for the seniors. – I’m Anthony Murrells, I’m
the coach of the under 11’s – So these are 10 year old? – [Anthony] Some of them
are 10, some of them 11. Nines, there’s a bit of
a mixed batch in there. – They look big for 10 year olds. – Yeah, and they kick ass, yeah? – What are the skills that
you’ll be teaching us today to get the basic grasp of rugby? – [Pete] So, today, we’re
gonna take you through passing. Then we’ll show you how we play the ball. And then we’ll go on
the absolute best bit, the tackling. – Sounds like we’re literally
getting a crash course. – A crash course, how to
be collision specialists. – All right, I like the sound of that. – [Ned] As an athlete, I really love field and team sports. So I think rugby is gonna
be really fun for me. – Basically what we’re gonna
do now is just the basics, so catch and pass. I’m gonna be passing with my left leg, facing you. – Your leg, points to where it’s gonna go? – Exactly where it’s gonna go. – [Rebecca] I have a sports background, I was a gymnast, I ran track
and field, cross country. It can’t be that hard, kids play it. – So that, underhand. – Throw it like,
– Like a baby! – Throw it like a baby? – Yeah, when you,
– Just like, toss it! – Rebecca, no! – Catch my baby. – No.
– Yeah! See, now I understand. – Now, don’t drop the baby. – Why does the ball have to be a baby? – ‘Cause when you throw a baby, it’s better to do it
underhand not overhand. – I guess that is true. – [Eugene] I played a lot of
sports growing up as a kid. I actually focused more
on individual sports. I was more of a tae kwon do, swimming guy. So, team sports are
still a little new to me. – Don’t drop that, go, yeah! – Whoops! Sorry baby. – That’s it. – Oh, no. Oh, no. – [Anthony] Now it’s a circus. No, it’s awful. This baby’s unconscious right now. – [Eugene] All right,
the baby’s unconscious. – It’s unconscious. Now what we’re gonna do is,
we’re gonna play the ball. So, when you’ve been tackled,
so you’re on the floor, like that, mimicking a tackle. You gotta get up in this process: Ball on the floor, and roll it. – [Eugene] And that puts
the ball back into play? – [Anthony] That brings the ball, so that’ll restart play.
– Gotcha. – So what would you say
the main difference is between this and say
like, American football? – We got to throw
backwards is the big one. So, in American football,
you throw forward, as the quarterback would throw her out. Whereas in rugby league, everything’s got to be behind you. – Bang, big hit, big hit, big hit! So we’re gonna sit up here. Perfect, all right. – I always thought rugby
was something like, rich, white people played. – Yeah! Yeah! – You don’t have to be rich
or white to play rugby here. – [Woman] No, it’s
rugby league, not rugby. It’s two different sports:
rugby, and rugby league. – But not so different that it’s like, football and swimming, right? – We started with rugby
union back in the 1900’s in Australia. Rugby union is more for the upperclass. – Boo. – Boo exactly. And rugby league started
with rugby union rules, and then morphed her own. In rugby league it’s a
pure collision sport. – [Ned] So rugby league is the real deal? – [Pete] It absolutely is. – Gotcha! – [Anthony] Hands ready, hands ready! Go, score, score! Go, go, go, go, go, go! – [Ned] Touchdown! – That’d be declared no try. – What? What, why? – All you got to do, is just
put it down on the ground. That’s a try. – And that’s a what? – A try. – [All] A try. – ‘Cause you’ve tried
really hard up the pitch. – [Pete] Through here, quick run under it! – Score that try.
– Score that try. – [All] Yeah! – Nice try! – This is the first time
in Try Guys history, the word try actually meant win. – Okay, so when we
throw in some defenders, what are some considerations
that we’re gonna have? – Well, they’re out to
stop you and hurt you. – Okay. – Just want you to show, at a really slow pace for them, how we would tackle. – [Anthony] Go. – Upper right leg!
– Nice, hold them legs. – Nice, roll him over.
– Put him on his back. – That’s it. One low, let’s go! – [Eugene And Rebecca] Go Ned! No, no! – How was that, Ned? – Get the legs, grab the legs,
grab the legs, grab the legs! – [Eugene] It’s just children, Ned! – [Anthony] That’s it. – Go, Ned, go! Keep going, run, go! Go, Ned! – [Rebecca] Put it down! – [Eugene] Put it down Ned! Ned, they’re not behind you anymore. – [Pete] He’s running to the airport. Where’s he going? – [Eugene] Put on the try, Ned! Put on the try! Where’s he going? – [Eugene] Come on, Rebecca, you got it! (laughing) – Oh, she good! – [Ned] She’s slippery. – [Eugene] Get them down! Rebecca you get (laughing) – [All] Yeah! – That was easy! – [Eugene] One more time, Rebecca. – [All] Oh! – [Anthony] Talking a bit of trash now. That’s it. – [All] Legs, legs, legs! – [Eugene] Leg, get the legs! – I told you I would get that (mumbles) – [Pete] Grab the legs, grab the legs! Legs! – I’m fighting with
children for the internet! Where’s the try line? Someone tell me where the goal is. – He’s gonna be coming at me. And I’m just basically gonna
get underneath him like that, and put him on his back, like that. So, you run at me. (yelling) – Oh! – [Anthony] Is he alive? How do you feel? – That was a very different experience. – [Rebecca] Yeah, he’s alive! – All right, ready? (grunting) – Perfect. That’s it, owned him. – Try! – Yeah! – Mortal Combat! – That’s it, that’s it. – Oh my God, how strong is this man? – I don’t know, I lost him! – Yes, we did it! – Wait, get him on his back. Oh, we had some help. – I was trying to tackle your thighs, but they were too big. It didn’t work until I
went for your ankles. I think we’re ready for a scrimmage. – I think we’re ready. – Yeah. Now they’re ready,
they’re definitely ready. – Welcome to the International
Rugby Championship. I am your host, Keith Habersberger, and as always, I’m joined by, Zach Kornfeld. We have a very exciting matchup today. We’ve got the Wolves. – [Zach] And today
they’re gonna be taking on the Try Wolves. – That’s right. Well, it looks like the
game is about to start, let’s get down on the field, where I assume the referee is about to put the ball on the ground? We don’t know how the game is played, so we’re gonna do our best to commentate. I’m hoping for some lower thirds on screen to really help us out, and you the viewers out as well. And there’s the whistle, the smallest one kicks the ball straight into another small one’s hands. – And we are off! – They are grabbed by a large man. The tackle is happening, that’s the first tackle. – I’ll tell you, I like what I see. The kids run around, right into the hug of their opponents. There goes Ned through the field, bowling over a child! – And he is tackled, brought to the ground. – Ned just got brought down by a kid, that’s embarrassing! – That is absolutely embarrassing. Let’s talk a little about both teams, we have the Wolves versus the Try Wolves. – Now the Wolves are clearly
dressed in red and black. – Whereas the Try Wolves are
dressed in black and red. You might think they look the same, but trust me it is very
easy to tell the difference between the two teams. – [Rebecca] Go! – [Zach] The Try Wolves
take the first blood, as points are on the board. – And a very awkward hug from Ned, a weird pat on the back to Eugene, and we are back to the
kick to the other team. (Rebecca screaming) – He’s fast! He’s fast! – And it looks like it took two Try Guys to take that one child down. Including Rebecca, so
all three of the adults tackled one child. – [Zach] Rebecca’s still a
little not one to tackle kids. – Now of course, she started this day with a lot of aggression
towards the children, but it looks like she’s
taking it very easy on them now that we’re in the actual game. Now the adult is being hugged by Eugene and he is gonna be brought down. Wow, look at him go. – [Zach] Look at him, go, go, go! Fucking it up, get them! – [Keith] That is just incredible. – Got it, got it. – [Keith] We are losing
light fast in this game. It has gone from day to dusk, in mere minutes. – [Zach] Oh, that kid got decked! – [Keith] Oh, and he’s on his butt. – [Zach] He’s on his butt! Now what I love to see, is that they are competitors, but they’re all having a good time, because they know that
no matter what happens, they’re more talented than
the adults on the field. – [Keith] I tell you, instead of doing this that day, I went and got some dumplings
in the Chinatown district of Melbourne. They were quite good, you know I’m a sucker for xiao long bao. Another child with a great
haircut has taken the ball. A strong tackle hug from the coach. – I want to see a real hit. Passes it back, and oh, is brought down quite immediately. – And look at the ass
on that coach, my God. You know watching this reminds me of when I was a child and
I played American soccer, which is global football. I enjoyed the sport. – And Eugene has the ball. He breaks away, but he
throws the ball to nobody. What a fool! – [Pete] Loose ball, loose ball! – [Zach] Let’s talk about the
X-factor on the Try Wolves. Rebecca Zamolo, the newest
member of the squad. What have you been seeing
from Rebecca so far, Keith? – Well Rebecca is blonde, she is tall, and she is strong. She seems to be mostly
chasing behind the action, and the game is continuing. Gosh, I tell you what Zach, I have never been more confused watching a section of footage and trying to describe it. Props to our editor for even assembling what even looks like
something comprehensible. It is incredibly confusing. I cannot tell the difference, between anyone on this field. – [Zach] The Wolves score! They strike back. – He scored on me. – Rounding out Try Wolves
is young Edward Fulmer. Now he’s really been looking for his shot, hoping that his soccer skills
will translate to this sport. But, do you think he has
what it takes, Keith? – Oh, I don’t know. – [Zach] Rebecca has
the ball, she screams, passes it. Ned, oh Ned with furious
speed, he’s running fast. He shakes off the defender but no! – But he’s caught by the giant boy. The giant boy is the all-star
player of this Melbourne team. – Go Eugene! (Eugene yells) – Nice save, nice save! – Seems unfair, because
that coach is all muscle. – [Zach] And there goes Eugene, a break away and he scores! Wow, there he goes. – And a little bit of celebration
from the adults there, and the children are
also encouraging them. And now it is time for Rebecca, to lead the charge. (Rebecca screams) Rushes the ball, and they’ve given it to the giant boy. And this kid is huge.
– Is big. – He is crushing the team. – That kid has been eating
his Wheaties for sure. – That kid is all muscle. Where is this kid from? Eugene with an untraditional lift tackle. – [Zach] Eugene’s holding a child. – Eugene is carrying
a child off the field. I was taken by Eugene’s smile, I’ve never seen him smile for more than a few seconds at a time. (teams screaming) And it looks like Ned, oh, almost got a break away, but is brought down by the adult refusing to pass it to his compatriots, but rather slowly, slowly being tackled. – So we’re gonna change over the play, we’re gonna pack a scrum. – [Keith] Oh, hell yeah, it’s the scrum. – Oh, this is the moment
we’ve all been waiting for. (intense music) – [Zach] That battle was so
fierce, it was delicious. Why, you might call it scrumptious. – Eugene is thrilled to
be picking up children left and right. Look at the smile. You’ve never seen him smile, like that. Crushing Ned in his path! – Bowled over. – Let’s get a replay of that. – Oh yeah, on his butt! Oh, he got wrecked. – Get his legs! – [Pete] Two, tackle two! – [Rebecca] Yeah – [Keith] Now the coach
has decided he is going to fully regain their lead by himself. Tackled in the throat by Ned. – [Zach] A strong throat tackle. – [Keith] And now the
strongest boy is charging up the field. Let’s see how this pans out. – Get his legs! – [Keith] Everyone’s talking about legs. – Yeah, go kid! Oh, he’s untouched,
he’s going for the goal! Howl at the moon, ’cause the Wolves are back on the board. – That was excellent Zach. – Thank you. – [Keith] And the score
is tied up, two to two. – Try Guys need a conversion to win, so I need one of them to
step forward as a kicker. Ned?
– Ned! – What about Ned, he’s a soccer player. – He’s got this, Ned you got this. – Now Ned, this entire
game, has been upset about the idea that the ball is a baby, but he is now envisioning it as a magpie. And let’s see if that
makes it all work out. – Come on, Ned! (kids cheering) (Ned breathing) – [Keith] And here’s the kick. And it’s good!
– And it’s perfect! Fulmer with the perfect
kick to win the game! – And our co-owners have
beaten a group of children. Congratulations to these
30 year old adults. – [All] One, two, three, Wolfpack! – [Anthony] Your basic skills,
your passing was on point. Your tackling was pretty good. – [Pete] It’s all about your mates, you need your mates there in the tackle. – Friendship through collision. – Yeah.
– Yeah. – That’s a good hashtag. – That’s the motto. – Absolutely. – [All] Click to subscribe. Join the Wolfpack. (howls) – [Zach] Thanks for watching this video. We’re gonna be doing a fundraiser for St. Jude’s Children’s
Hospital December 3rd. Here’s some more info from our
friends, MatPat and Stephanie – Hey guys, I’m MatPat. – And I’m Stephanie. – And we’re from the channels Film Theory, Game Theory and GTLive, where we over analyze all your favorite video games and movies. But we’re not here to
talk about what we do, we’re actually here to
talk about a big event that’s coming up on our channel. – That’s right, on December 3rd, we have a huge charity livestream that’s all going to benefit St. Jude Children’s Research Hospital. – Now, if you don’t know what St. Jude is, or what they stand for, basically it’s a hospital that’s dedicated to treating children
diagnosed with cancer, or other life threatening diseases. – They accept patients
from all over the world, and no patient or their
family ever receives a bill. They never get billed for treatment, housing or food, because a family should only be focused on making sure their child gets better. – And if that goal alone
wasn’t noble enough, it’s also a hospital that’s dedicated to researching cures for cancer. – One patient treated at St. Jude actually helps 1,000
patients around the world, because St. Jude shares
all of their research, all of their discoveries with doctors. And they’re constantly
training people everywhere, so that kids, no matter where they live, can get the best treatment possible. – So yes, St. Jude is a hospital that’s located in Memphis, Tennessee, but it’s really an
organization that’s helping to find cures for cancer around the world. So we hope that you’ll be
able to join us December 3rd for our big charity livestream, to help raise money for St. Jude and all the good work that they’re doing. That being said, you don’t
have to wait to donate. You should see a blue button
somewhere around here. I’m being told behind the camera, it’s either here or below if
you’re watching this on mobile. Click that button to donate and help St. Jude with all the good works that they’re doing: Treating children with cancer, and helping to forward cancer
research around the world. (country music) – What will we try next? – Yeah! Nice. – Can I photobomb someone?
– Sure.

The Try Guys Try Rugby League • Try Australia
Tagged on:                                                                                                                                                                                                                         

100 thoughts on “The Try Guys Try Rugby League • Try Australia

  • November 20, 2019 at 5:31 pm
    Permalink

    Is this a new era of Eugene and Children?

    Reply
  • November 28, 2019 at 8:41 pm
    Permalink

    try afl. afl is the most popular sport in australia

    Reply
  • November 28, 2019 at 9:12 pm
    Permalink

    Wtf why is he saying rugby started in Australia it was rugby League started in South England and union in northern England in the town rugby

    Reply
  • November 29, 2019 at 4:14 am
    Permalink

    As a rugby player myself IM FRIKIN' EXCITED but all realness rugby culture is amazing! Now I realize there is no such thing as perfection but it is great! You could mess a guy up make him angry and you get a beer after it. You don't see them argue with refs often, it does happen though, but, they say sir when they don't agree. I. LOVE. RUGBY. And don't you FREAKING dare compare us to football.

    Reply
  • November 29, 2019 at 4:24 am
    Permalink

    Just saying a position in rugby is called Hooker ;)))

    Reply
  • November 29, 2019 at 5:59 am
    Permalink

    I read the other day that Koalas lost 80% of their habitat in brush fires 🙁

    Reply
  • November 29, 2019 at 7:29 am
    Permalink

    Damn,you guys should try union. Its better

    Reply
  • November 29, 2019 at 9:10 am
    Permalink

    next time you come to Australia play AFL its actual so fun and id love to see you guys have a go at it

    Reply
  • November 29, 2019 at 10:48 am
    Permalink

    Nobody there knows how to scrum 😂😂

    Reply
  • November 29, 2019 at 12:48 pm
    Permalink

    I feel personally attacked they didn't try AFL wow

    Reply
  • November 29, 2019 at 2:08 pm
    Permalink

    Why did they play rugby instead of afl?if they wanted to try true blue aussie sports they wouldve played afl, especially since it's way more popular here in Australia

    Reply
  • November 29, 2019 at 4:08 pm
    Permalink

    0:30 i was like wtf is that Ned then he stood up and he was bald 😂

    Reply
  • November 29, 2019 at 5:23 pm
    Permalink

    I have a question why is America football called football as far as I can tell there is no foot in that sport and wtf is soccer it sounds like sucker America is weird

    Reply
  • November 29, 2019 at 6:35 pm
    Permalink

    “They gave it to the giant boy” cutest comment 😂😂

    Reply
  • November 29, 2019 at 6:36 pm
    Permalink

    this is the best sport ever. I played in highschool in Canada! yooh

    Reply
  • November 29, 2019 at 7:03 pm
    Permalink

    Edward – Nedward

    Reply
  • November 29, 2019 at 9:14 pm
    Permalink

    Why do we keep butting ourselves with kids?
    Good question adult players would rip you to shreds
    Just imagine that title, playing rugby! Arms were broken! Not click bait

    Reply
  • November 29, 2019 at 9:16 pm
    Permalink

    Can you please come to New Zealand?

    Reply
  • November 29, 2019 at 11:49 pm
    Permalink

    shouldn’t they have gone and played footy?

    Reply
  • November 30, 2019 at 12:05 am
    Permalink

    I really, REALLY miss playing rugby 😭😭😭

    Reply
  • November 30, 2019 at 12:40 am
    Permalink

    14:59 wait this was a sniperwolf video

    Reply
  • November 30, 2019 at 2:47 am
    Permalink

    It's not just this video, Eugene seems like he's been happier and sillier since he came out. I'm hoping he is feeling more comfortable being who he is. I'm happy for him.

    Reply
  • November 30, 2019 at 4:02 am
    Permalink

    I use to train at this club

    Reply
  • November 30, 2019 at 5:07 am
    Permalink

    I like tackle football so kinda The same thing!

    Reply
  • November 30, 2019 at 5:57 am
    Permalink

    The fact Ned went to Yale and now makes YouTube videos for a living,,, life never turns out the way we expect it, and that’s ok

    Reply
  • November 30, 2019 at 6:15 am
    Permalink

    football not rugby

    Reply
  • November 30, 2019 at 9:24 am
    Permalink

    You needed to try afl 😂

    Reply
  • November 30, 2019 at 12:32 pm
    Permalink

    Pls pls pls make a Try Guys : Philippines

    Reply
  • November 30, 2019 at 4:05 pm
    Permalink

    Welcome to our world

    Reply
  • November 30, 2019 at 4:47 pm
    Permalink

    My sister plays that

    Reply
  • November 30, 2019 at 5:53 pm
    Permalink

    imagine watching a video of yourself only to have someone call you giant boy 11:22

    Reply
  • November 30, 2019 at 6:53 pm
    Permalink

    How did I miss this upload!?

    Reply
  • December 1, 2019 at 12:46 am
    Permalink

    4:25 6:00 8:37 14:33

    Reply
  • December 1, 2019 at 1:08 am
    Permalink

    0:14 Eugene's child hate face

    Reply
  • December 1, 2019 at 3:52 am
    Permalink

    The giant kid is the all star has had me laughing for about three straight minutes

    Reply
  • December 1, 2019 at 3:55 am
    Permalink

    That was so excited that he was able to kick it and then you have to remember that you’re playing against nine-year-olds I’m laughing so much

    Reply
  • December 1, 2019 at 4:49 am
    Permalink

    “Eugene: Asian of Chaos”
    Did anyone else see that😂😂

    Reply
  • December 1, 2019 at 4:56 am
    Permalink

    I wish I wasn't broke af this is such an amazing charity to donate to

    Reply
  • December 1, 2019 at 8:23 am
    Permalink

    Rugby isn’t Evan Australian you guys gotta play afl footy

    Reply
  • December 1, 2019 at 9:27 am
    Permalink

    Been keen for this vid just love footy

    Reply
  • December 1, 2019 at 11:05 am
    Permalink

    AUSSIE AUSSIE AUSSIE
    OI OI OI

    Reply
  • December 1, 2019 at 4:13 pm
    Permalink

    Both the kids and the guys were having so much fun, this was so cute

    Reply
  • December 1, 2019 at 7:36 pm
    Permalink

    I have never been interested in a sport as I was in this

    Reply
  • December 1, 2019 at 10:38 pm
    Permalink

    Rugby union is better

    Reply
  • December 1, 2019 at 10:53 pm
    Permalink

    "So Rugby League is the real deal?"
    Yeah nah mate, Union is where it's at

    Reply
  • December 2, 2019 at 12:53 am
    Permalink

    The editor did something that really made me laugh at 15:06 😂😂😂😂

    Reply
  • December 2, 2019 at 2:29 am
    Permalink

    Dang my mom is taller than Ned, Rebecca, Eugene, and Zach. But not Keith. She is 6'1.

    Reply
  • December 2, 2019 at 3:24 am
    Permalink

    Is it just me or did that coach REALLY enjoyed tackling Eugene? hmmmmm

    Reply
  • December 2, 2019 at 4:13 am
    Permalink

    donate ppl!!! over a mil ppl watched this video… just give a dollar

    Reply
  • December 2, 2019 at 10:56 am
    Permalink

    Is no one gunna talk about how the video is a fundraiser based in Australia for Australia but we can’t donate anything into the fundraiser because we’re in Australia

    Reply
  • December 2, 2019 at 10:56 am
    Permalink

    I love when I can hear how concious people are of saying 'Mel-bin' and not 'Mel-born', it's the best

    Reply
  • December 2, 2019 at 11:04 am
    Permalink

    gotta say I say a woman with her hair long and out, make up on and thought offftt I don't know if I'm loving this girl who's about to play an all contact sport
    then she started trash talkin and I was like hahaha honey I hope they make you face plant

    sorry I'm being judgemental, she could easily be a very nice woman but yeah I didn't have the best impression

    Reply
  • December 2, 2019 at 5:59 pm
    Permalink

    I play in a League with a bunch of my friends and kick butt. Most people think it’s easy but it’s not. You have to be so strong and it’s really nothing like football.

    Reply
  • December 2, 2019 at 7:30 pm
    Permalink

    I’m in australia and it’s telling me i can’t donate
    while this video is in australia
    upside down country is confusing

    Reply
  • December 2, 2019 at 8:08 pm
    Permalink

    Aye buddy y'all should practice with my team in NJ next!!!

    Reply
  • December 2, 2019 at 10:01 pm
    Permalink

    “Young Edward fulmer” oh so That’s neds real name

    Reply
  • December 2, 2019 at 10:31 pm
    Permalink

    aka dAdDY nEd

    Reply
  • December 2, 2019 at 11:25 pm
    Permalink

    That chick's screaming is annoying af >:(

    Reply
  • December 3, 2019 at 4:47 am
    Permalink

    who are the parents who be lettin abunch of strange adults play rugby with their kids. great video but do these moms not care or something XD XD

    Reply
  • December 3, 2019 at 4:59 am
    Permalink

    10:00
    Nobody:

    Keith: And look at the ass of that couch, my god.

    Reply
  • December 3, 2019 at 6:28 am
    Permalink

    It's funny that in Australia you can't donate 😂😂

    Reply
  • December 3, 2019 at 9:21 am
    Permalink

    Rugby is the best sport hands down n it’s blown up in Canada especially for the women’s leagues there’s so many chicks playing it and I will say girls rugby is a lot rougher than the guys because girls don’t like girls even if you’re on the same team they’re sneaky bitches and I love it

    Reply
  • December 3, 2019 at 9:28 am
    Permalink

    Love seeing Ned get his ass handed to him

    Reply
  • December 3, 2019 at 9:35 am
    Permalink

    I think giant boy is a flanker in the actual game or his position he screams flanker in for people who don’t know that position the best way to describe flanker is the dog of the team because in their mind they’re thinking where is the ball get the ball
    and want the ball the only. They are in the forwards and they are usually the first ones to be tackling and also in a scrum they’re the first ones to break a part to tackle yes I play rugby and I am a flanker and sometimes a prop who is also the biggest player on the team who is usually the one who is lifting people in the air and also holding the hooker who is the smallest player in the scrum I also believe the coach may be a centre forward they do a lot of tackling but they’re the fastest of the forwards which are forwards or all the tacklers and backs or all the runners

    Reply
  • December 3, 2019 at 1:12 pm
    Permalink

    Anyone sees the sitting kid at 11:52 ??? Is he okay? Im so worried its look like EVERYONE have fun BUT HE….

    Reply
  • December 3, 2019 at 4:40 pm
    Permalink

    00:15 "I'm also Texan, where the only sport is football" …. Ummmm what I witnessed from Texas this year wasn't considered football. BoomerSooner

    Reply
  • December 3, 2019 at 4:50 pm
    Permalink

    15:07 I think he got cut off just a tad lol

    Reply
  • December 3, 2019 at 7:09 pm
    Permalink

    Rebecca is 35

    If anyone is asking

    Reply
  • December 3, 2019 at 11:33 pm
    Permalink

    You guys don’t play rugby? What about lacrosse or volleyball or even golf! Those are like the TOP sports here!

    Reply
  • December 4, 2019 at 1:43 am
    Permalink

    good

    Reply
  • December 4, 2019 at 1:54 am
    Permalink

    Peep the coach flirting with Eugene 😂😂

    Reply
  • December 4, 2019 at 2:10 am
    Permalink

    Rebecca didn't even bother trying for this game

    Reply
  • December 4, 2019 at 4:33 am
    Permalink

    Where the one on the AFL ? Thats real footy IMHO

    Reply
  • December 4, 2019 at 5:20 am
    Permalink

    EUGENE looks so happy in this video. So much joy

    Reply
  • December 4, 2019 at 9:26 am
    Permalink

    Why didn’t they do AFL 🙁

    Reply
  • December 4, 2019 at 11:36 am
    Permalink

    Any other Aussies here?

    Reply
  • December 4, 2019 at 12:32 pm
    Permalink

    Welcome to our game try guys

    Reply
  • December 4, 2019 at 12:40 pm
    Permalink

    Every kid at my school during lunch, it's straight "LAST MAN STANDING GETS THE MASHPOTATOES"
    And when I mean last man standing I mean that one big kid the tackles everyone just to get the front of the line. Welcome to middle school, WHOSE HERE FOR THE CHAOS!

    Reply
  • December 4, 2019 at 1:28 pm
    Permalink

    is no one else upset that they tried nrl instead of afl???

    Reply
  • December 5, 2019 at 1:23 am
    Permalink

    I can only imagine Eugene’s relationship with tolerating or liking being around kids is like when Spongebob finally found out Squidward liked Krabby Patties after all haha.

    Reply
  • December 5, 2019 at 3:48 am
    Permalink

    “I think we’re ready for a scrimmage”
    kids start acting like baby goats
    Me: concerned through screen

    Reply
  • December 5, 2019 at 4:23 am
    Permalink

    i literally work for a professional team in the national rugby league in america. also i’m australian and this is iconic

    Reply
  • December 5, 2019 at 4:35 am
    Permalink

    That silence when Keith was waiting for Zach to introduce himself but he just nodded at the camera lol 😂

    Reply
  • December 5, 2019 at 5:39 am
    Permalink

    0We really well say sup what hey Siri hi

    Reply
  • December 5, 2019 at 6:18 am
    Permalink

    Still can't fathom how league has "less stoppages" than union

    Reply
  • December 5, 2019 at 7:28 am
    Permalink

    I.. I am very distracted by the coach. Can we see some more plays? I feel like we need more instructions from him.

    Reply
  • December 5, 2019 at 12:16 pm
    Permalink

    My strongest memory of playing rugby at school (UK) is still when I (a 5 foot nothing 13 year old that was incredibly scrawny) got tackled by my teacher (a 6 foot 8, strongly built man that was on an amateur rugby team) tackled me at full force during a game where each team was mixed of students/teachers, and I swear to god it was like being hit by a train, I landed about 5 feet away from where he first tackled me, and I just laid on the ground for a good 30 seconds trying to decide if I was still alive.

    Reply
  • December 5, 2019 at 1:56 pm
    Permalink

    Keith's sportscaster voice is so good lol.

    Reply
  • December 5, 2019 at 5:27 pm
    Permalink

    have a feeling eugene hooked up with the coach after this video 🤣😭

    Reply
  • December 5, 2019 at 5:47 pm
    Permalink

    semoga kita tak pernah lupa ya

    Reply
  • December 6, 2019 at 12:50 am
    Permalink

    When you live in Texas and your husband plays rugby year round… because it's one of the fastest growing sports right now. Shout out Grand Prairie Mavericks going to BloodFest in Austin every Summer.

    Reply
  • December 6, 2019 at 2:10 am
    Permalink

    I always go to that field and I wish I saw you guys 😭

    Reply
  • December 6, 2019 at 4:22 am
    Permalink

    Are you sure Eugene doesn’t like kids

    Reply
  • December 6, 2019 at 4:37 am
    Permalink

    Does anyone else have that glitched where it won’t let you do full screen?

    Reply
  • December 6, 2019 at 4:42 am
    Permalink

    Ew rugby league

    Jk any rugby is great

    Reply
  • December 6, 2019 at 8:30 am
    Permalink

    if they ever come to the UK they need to try Cricket

    Reply
  • December 6, 2019 at 1:07 pm
    Permalink

    I can finally Eugene just got laid

    Reply
  • December 6, 2019 at 5:35 pm
    Permalink

    Shout out to the editors- McCluskey, Chang, and Dickerhoof!
    They are stepping up their game!

    Reply
  • December 7, 2019 at 3:09 am
    Permalink

    "age: how dare you?" I felt that

    Reply
  • December 7, 2019 at 9:08 am
    Permalink

    oh yeah, love those donation videos where my country or region cant donate to yet. but the video itself was very nice! don't know much about rugby, do that was also educational. 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *